چراغهای فضای باز و حیاطی مدرن

کمی صبر کنید...

چراغهای دیواری حیاطی مدرن:

آگر آنقدر خوش شانس باشید که یک ویلای، باغ،ایوان و یا حیاط زیبا داشته باشید و می خواهید بیشترین بهره را از آن ببرید و اوقات خوشی را در آنجا سپری کنید. چراغ های حیاطی مدرن مخصوص فضای باز واقعاً به شما در انجام این کار کمک می کنند.

یکی از مهمترین خصوصیات چراغهای محوطه به علت قرار گرفتن در برابر رطوبت و نور خورشید کیفیت چراغ است. چراغ های دیواری در فضای باز با کیفیت خوب به شما امکان می دهد تا زمانی را که می توانید در خارج از محیط خانه سپری میکنید را افزایش دهید.یکی از راهکارهای جلوگیری از سرقت منازل ایمن سازی با استفاده از نورپردازی فضای باز و حیاط بر روی دیوار می باشد،که با اضافه کردن سنسورهای حرکتی به چراغها امنیت ویلا،خانه و یا محل کار خود را افزایش دهید.

همچنین داشتن نور مناسب در فضای محوطه باغ یا و ویلا برای جلوگیری از برخورد افراد با دیوار یا زمین در خانه لازم است.

اگر نورپردازی حیاط ویلا مناسب نباشد، محوطه بیرونی ساختمان‌ها با تاریک شدن هوا بلااستفاده می‌شود و ناامن به نظر می‌رسد.

چراغ های دیواری فضای باز یا به طور کل نورپردازی فضای باز به سه دلیل، ایده خوبی هستند: یکی اینکه باعث می شود فضای بیرونی خانه شما ایمن تر باشد زیرا شما و مهمانان می توانید مسیرها و ورودی ها را  با وضوح بیشتری ببینید. دو ،نورپردازی فضای باز امنیت را بهبود می بخشد زیرا سارقین به طور معمول از نزدیک شدن به ملکهایی با امنیت بالا چشم پوشی میکنند. سه،نورپردازی زیبا می تواند جلوه خاصی به فضای باغ و حیاط شما دهد  و  به ظاهر و به ارزش آن بیفزاید . این سه دلیل به یک اندازه معتبر هستند ، چه در مورد یک ملک خصوصی ، یک خانه اجاره ای ، یک ساختمان شرکت و یا حتی یک رستوران یا هتل.



اسمارت سنس  طیف گسترده ای از روشنایی فضای باز را برای انتخاب شما با برند شعاع پارس در نظر گرفته است. این چراغها به خاطر جنس بدنه،کیفیت و واترپروف بودن، بهترین گزینه برای حیاط،تراس و قسمتهای ورودی و داخلی ویلاها در شمال کشور میباشد.
همه چراغهای فضای باز و ویلایی نه تنها عالی به نظر می رسند بلکه با بالاترین کیفیت در بازار طراحی و ساخته شده اند. آنها کارآمد ، بادوام ، مقاوم در برابر آب و هوا ، ضد نفوذ ، دارای مقاومت در برابر آب و خاک هستند و دارای  2سال ضمانت کامل هستند. ما در زیر به برخی از سوالات متداول در مورد چراغ های دیواری خارجی خود پاسخ داده ایم.
اگر مواردی وجود دارد که ما به آنها نپرداخته ایم ، لطفا درنگ نکنید و با یکی از مشاوران ما  تماس بگیرید  .

آیا چراغهای دیواری حیاطی مدرن قابلیت اتصال به سنسورهای حرکتی را دارند؟

مشتریان ما معمولاً به ما می گویند که این چراغ ها چقدر مفید هستند و به دلیل محافظت بیشتر در برابر سرقت و خرابکاری های معمول در ویلا و ساختمانها باعث می شوند تا آنها احساس امنیت کنند.پیشنهاد ما این است که در زمان نصب حتما بر روی آنها سنسورهای حرکتی نصب کنید.مردم  این واقعیت را دوست دارند که چراغ ها هر زمان که لازم باشد روشن شوند ، به عنوان مثال اتومبیل هنگام ورود به حیاط یا پارکینگ چراغها خود به خود روشن شوند.

بهترین نوع لامپ برای استفاده در چراغهای محوطه چیست؟

از نظر ما و تجربه ، LED همیشه بهترین راه برای انجام است. این فناوری در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده است و چراغ های LED از انرژی بسیار کمی استفاده می کنند و دوام بالایی دارند. این چراغ ها برخلاف  لامپ های کم مصرف ، بلافاصله روشن می شوند.بعضی از انها لامپ قابل تعویض دارند و برخی دارای سیستم ال ای دی توکار هستند که بنا به سبک و مدل،میتوانید انتخاب کنید.

آیا چراغهای دیواری مدرن در برابر باران و برف مقاوم هستند؟

چراغ های مخصوص فضای باز باید از استحکام کافی برخوردار باشند. در زمستان، آنها را به معرض برف ، یخ و انجماد  و تابستان مداوم با آب و هوای شرجی ، گرمای شدید یا باران مواجه هستند. به همین دلیل چراغ های دیواری در فضای باز به منظور محافظت به کدی به نام ( IP ) مجهز هستند.مثلاً IP44 یا IP65 -

 تمام چراغ های بیرونی ما در برابر آب و هوا مقاوم هستند و دارای  کد محافظت در برابر نفوذ (IP) هستند که نشان می دهد هر چراغ در برابر عناصر محافظت می کند. برای مشخصات یک عدد IP دو رقمی به مشخصات صفحه محصول نگاه کنید - شماره اول نشان دهنده محافظت در برابر گردوغبار در مقیاس 0 - 6 در حالی که شماره دوم نشان دهنده محافظت در برابر مایعات در مقیاس 0 تا 8 است. معمولا عدد سمت راست اگر بیشتر از 4 باشد قابلیت نصب در فضای بیرون را دارد.

با انتخاب چراغ‌های حیاط ویلا با دقت، می‌توانید نه تنها فضای زیبایی داشته باشید بلکه از امنیت کاملی هم برخوردار شوید. هر نوع چراغی که انتخاب کنید، باید با معماری حیاط شما هماهنگ باشد و تجربه‌ی شبانه بی‌نظیری را برای شما به ارمغان آورد.

چراغ های دیواری در فضای بازد .

چگونه می توان یک چراغ دیواری در فضای باز نصب کرد؟

اگر به هیچ وجه از کاری که انجام می دهید مطمئن نیستید ، لطفاً به یک برقکار واجد شرایط مراجعه کنید تا آنها چراغ های شما را برای شما نصب کنند. از طرف دیگر ، قرار دادن آنها کاملاً آسان است و ما دستورالعمل های دقیق گام به گام را با هر چراغ ارائه می دهیم.

ارتفاع مناسب برای نصب چراغهای دیواری حیاطی چقدر است؟

این قضیه واقعا به نور و اولویت شخصی شما بستگی دارد. اما بهتر است در ارتفاعی نصب شود که خیرگی ایجاد نکند.

آیا چراغ های  فضای باز می توانند از انرژی خورشیدی استفاده کنند؟

بله،اما همیشه به خاطر داشته باشید که چراغ های خورشیدی قبل از اینکه بتوانند در توانایی مطلوب خود عمل کنند ، باید کاملاً شارژ شوند. بهتر است صفحات خورشیدی در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد استفاده از یک چراغ دیواری در فضای باز با یک صفحه خورشیدی جداگانه را در نظر بگیرید به شما این امکان را می دهد که چراغ را در مکان مورد نظر خود قرار دهید و صفحه خورشیدی را می توان در قسمتی که افتاب کامل را جذب میکند قرار داد.

چراغ های دیواری در فضای باز

چراغ های دیواری در فضای باز

آیا چراغ های دیواری در فضای باز وجود دارند که نور را به سمت بالا و پایین پرتاب کنند؟

بله،اما تصمیم با شماست؛شما می توانید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید چراغهای حیاطی ،دیوار بیرونی  باغچه یا ورودی خانه شما را روشن کند. در مورد چراغ های دیواری در فضای باز. یکی از گزینه های زیبا و مدرن چراغهای دو طرفه با قابلیت پرتاب نور به سمت بالا و پایین میباشد،اما در هنگام خرید باید به جنس بدنه،برند و IP چراغ توجه کنید.

چراغ های دیواری در فضای باز

آیا چراغ های دیواری در فضای باز با دوربین ارائه می شوند؟

چراغهای دیواری مجهز به دوربین نسل جدید چراغهای روشنایی است که در اینده وارد بازار میشوند.

چراغ های دیواری در فضای باز

  • نصب آسان
  • کنترل از طریق برنامه تلفن های هوشمند
  • دوربین با لنز زاویه باز با وضوح بالا
  • انتقال زنده تصاویر با اعلان ها
  • ویدئو و حافظه تصویر
  • بلندگو و آی فون داخلی


دسته‌بندی