چراغ چشمی ال ای دی

چراغ چشمی پارکتی 3 وات

از {{model.count}}

چراغ پارکتی 3 وات SHOA PARS

این چراغ پارکتی در دو مدل گرد و مربع قابل ارایه میباشد.منبع نوری این چراغ COB و جنس بدنه آلومینیوم میباشد که توانایی خنک کردن به چراغ را داده و باعث بالا رفتن عمر چراغ میشود.ولتاژ ورودی این چراغ 220 ولت بوده وبه صورت سفارشی قابلیت کارکرد با دیمر را نیز دارد.این مدل چراغ در دو مدل گرد و مربع موجود است.

تعداد
نوع
0
0 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه

چراغ پارکتی 3 وات شعاع پارس  منبع نوری قوی با سایز بسیار کوچک که قابلیت  تولید شار نوری  برابر با 285 لومن می باشد که می تواند به خوبی محیط پیرامون خود را روشن نماید. این منبع نوری دارای لامپ هایی از جنس COB است، این منبع فوق العاده قدرت مند نوری با تمرکز بالا، درخشان و شفاف تولید نموده و قدرت پخش نور بالایی دارد.چراغ پارکتی فوق مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. ابعاد این چراغ چشمی در حدود 40 * 45 میلی متر می باشد. نور خروجی از این چراغ پارکتی دارای دو رنگ آفتابی و مهتابی است که مشتریان می توانند به دلخواه رنگ مورد نظر را انتخاب نمایند، در ضمن این نور با زاویه ای در حدود 30 درجه تابیده می شود.

بکه بر اساس آخرین استاندارد های روز دنیا طراحی و تولید شده و دارنده استاندارد از CE اروپا و استاندارد ROSH می باشد، به علاوه این محصول فاقد مواد سمی و خطرناک است و هیچ زیانی برای طبیعت و موجودات زنده ندارد. این شرکت برای تمامی محصولات خود از جمله این چراغ پارکتی ضمانت نامه 2 ساله در نظر گرفته است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...