محصولات هوشمند

چراغ سنسوردار زیرکابینتی قابل شارژ

از {{model.count}}

چراغ شارژی مگنتی سنسوردار

چراغ‌ شارژی زیرکابینتی مگنتی اسمارت سنس با سنسور حرکتی و قابلیت شارژ مجدد به عنوان یک راهکار نوین و هوشمند در زمینه نورپردازی منزل به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند. این چراغ‌ها در دوسایز 40 سانت و 60 سانت موجود بوده و با ترکیب امکانات سنسور حرکت، قابلیت شارژ توسط USB، نورپردازی مخفی،نصب آسان،تغییر رنگ و شدت نور به تحولی مثبت در تجربه نور محیط خانه منجر شده‌اند.این چراغها به صورت وایرلس و بی سیم میباشند و بدون نیاز به سیم کشی برق در همه جا قابل نصب میباشد.از ویژگی‌های مهم چراغ این چراغ،وجود سنسور حرکتی داخل چراغ است یعنی نیازی نیست به‌صورت دستی روشن کنید. سنسور حرکتی اخلی آن، بلافاصله بعد از ورودتان روشن می‌شود و شما می‌توانید محیط اطرافتان را به خوبی ببینید.

سایز
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
0
990,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه

چراغ شارژی سنسوردار اسمارت سنس با قابلیت شارژ:

هنگامی که میخواهیم بخش‌هایی از خانه مثل زیر و داخل کابینت یا داخل کمدهای لباس که قبلا ساخته شده‌اند نورپرددازی کنیم یا چراغی اضافه کنیم، اما امکان سیم‌کشی برای چراغ‌ها وجود ندارد تنها گزینه استفاده از چراغ‌های مگنتی شارژی است که بدون نیاز به سیم‌کشی به راحتی قابل نصب می‌باشد. چراغ‌های مخفی سنسوردار کاربردهای گسترده‌ای دارند. از کابینت‌ها و شلف‌ها گرفته تا هر بخشی از خانه که امکان دسترسی به برق ندارد. اگر به دنبال یک چراغی بی‌سیم هستید که بدون نیاز به برق و لمس کردن کلید که نیازی به مداوم روشن و خاموش کردن ندارد، چراغ‌های شارژی زیر کابینتی انتخابی مناسب برای شماست.

نحوه کار چراغ شارژی مگنتی سنسوردار اسمارت سنس چگونه است؟

چراغ‌های خطی وایرلس شارژی دارای بدنه الومینیومی و  با باطری داخلی قابل شارژ  کار می‌کند و به منظور مصرف کم‌تر و ایمنی بیشتر دارای ولتاژ‌های بسیار پایینی هستتد. چراغ‌های سنسوردار شارژی با باتری قابل شارژ لیتیومی کار می‌کنند و معمولا عمر زیادی دارد و با استفاده از کابل  USB، به راحتی می‌توان چراغ را شارژ و استفاده کرد، یعنی چراغ را از محل نصب جدا کرده، شارژ کنید و دوباره نصب کنید.

چراغ‌های شارژی مخصوص کمد و کابینت، قابلیت نصب با پیچ، چسب و مگنت را دارند و در دو سایز 40 سانت و 60 سانت موجود می‌باشد،این چراغ بسیار نازک بوده و ارتفاع آن حدود 1.5 سانتیمتر میباشد و قابلیت کارکرد از طریق کلید و سنسور حرکتی را دارد. این چراغ‌ها به کمک سنسور حرکتی PIR پس از ثبت حرکت به طور خودکار روشن شده و در صورت نبودن حرکت در محدوده‌ی دید سنسور چراغ خطی خاموش می‌شود. همچنین در صورت نیاز می‌توانید سنسور را خاموش کرده که در این صورت چراغ همیشه روشن بوده و به صورت دستی باید آن را خاموش کرد.


این مدل از چراغهای خطی شارژی به علت داشتن عدسی و لنز دارای افکت زیبا و پرتاب نوری بالایی میباشد و میتوان آنهارا در ارتفاع 50 سانت تا 3 متری قرار داد که باعث پخش وسیع نور میشوند.

معرفی، نصب و کاربرد چراغ زیرکابینتی خطی شارژی:

کلید عملکرد هوشمند سنسور حرکتی:

کلید سه حالته:برای تنظیم چراغ در حالت خاموش،همیشه روشن و حالت AUTO یا کارکرد بوسیله سنسور

با فناوری سنسور حرکتی PIR، حرکت انسان در تاریکی توسط چراغ قابل شناسایی است. برای مثال چراغ داخل کمد به صورت خودکار در فاصله 60 سانت تا ۳ متر روشن می‌شود و پس از گذشت 30 ثانیه از عدم شناسایی حرکت، به صورت خودکار خاموش می‌شود تا عمر باطری را بهبود بخشد.

کلید عملکرد قابلیت تنظیم رنگ نور :

یک بار کلیک: تغییر بین سه دمای رنگ آفتابی؛ مهتابی و نچرال (3000K/4000K/6000K).

یکی از مشکلات عمده در خرید تجهیزات نورپردازی رنگ نور می‌باشد. رنگ نور تاثیر به سزایی در دکوراسیون و خلق و خوی افراد دارد که این مشکل به واسطه چراغ‌های هوشمند حل شده و افراد می‌توانند طبق سلیقه خود رنگ نور را به راحتی عوض کرده و شدت نور را افزایش یا کاهش دهند.

برای مثال در هنگام مطالعه میتوان بر روی نور سفید تنظیم کرد،در آشپزخانه از نور نچرال و در اتاق خواب از نور آفتابی استفاده کرد.

 فشار طولانی کلید: تنظیم شدت نور که با کم و زیاد کردن شدت نور زمان روشن ماندن چراغ بین 2 تا 8 ساعت تغییر میکند

شارژ سریع و عمر باطری طولانی

چراغ شارژی LED با باتری لیتیوم-یون قابل شارژ داخلی، تنها 3 ساعت زمان شارژ سریع نیاز دارد، در حالت همیشه روشن بیش از 5 ساعت می‌تواند دوام داشته باشد، اگر هر روز هشت بار روشن شود، تقریباً دو تا سه ماه می‌تواند دوام داشته باشد. لطفاً حداقل هر سه ماه یک بار آن را شارژ کنید تا عمر مفید باطری طولانی‌تری داشته باشد.

  • قابل شارژ از طریق پورت USB، پاوربانک و لپ تاپ که کمک شایانی به صرفه‌جویی در هزینه جایگزینی باطری‌ها میکند.
  • نمایشگر شارژ چراغ:
    چراغ‌های نشانگر قرمز: در حال شارژ
    چراغ‌های نشانگر سبز: فول شارژ
  • زمان شارژ: بین یک تا دو ساعت

نصب آسان:

چراغ شارژی مگنتی خطی به علت ویژگی نازک و سبک دارای دو مگنت می‌باشد که هر دوطرف آن دارای چسب دوطرفه می‌باشد، چون بدنه چراغ فلزی می‌باشد به راحتی به مگنت‌ها وصل شده و در صورت نیاز می‌توانید چراغ را جدا کرده و به صورت پرتابل استفاده نمایید یا آن را شارژ نمایید.


از چراغ شارژی سنسوردار در چه مکان‌هایی می‌توان استفاده کرد؟

  1. از چراغ‌های خطی باطری دار و شارژی می‌توان در داخل کمد، کابینت، کتابخانه و کلوزت روم استفاده کرد.
  2. استفاده به عنوان چراغ اضطراری : چراغ اضطراری یک وسیله مهم تامین روشنایی در وضعیت اضطراری است که جریان برق قطع شده است، یا سیم‌کشی برق وجود ندارد و یا شما در محیطی تاریک قرار گرفته‌اید و از هر نوع دسترسی به جریان هستید. در چنین مواقعی این چراغ را از مکان موردنظر جدا کنید نور فضا را تامین کنید و بعد از وصل شدن برق مجدد در فضای مورد نظر قرار دهید.
  3. جهت نورپردازی میزکار و میز تحریر می‌توان از چراغ‌های شارژی سنسوردار استفاده کرد.
  4. چراغ‌های سنسوردار شارژی پرتابل هستند و از آنها می‌توان  در ماشین ، مسافرت و کمپ استفاده کرد.
  5. جهت نورپردازی داخل بوفه،شلف و کمد
  6. نورپردازی زیر روشویی و کابین روشویی و به محض وارد شدن به سرویس بهداشتی اتومات روشن می‌شود و کمک شایانی به کودکان و سالمندان در شب میکند.
  7. استفاده از انواع چراغ سنسور دار شارژی در زیر نرده راه پله و در ورودی راه پله ویلا و منازل دوبلکس برای زیبایی و امنیت در هنگام عبور از پله
  8. نورپردازی زیر و کنار تخت خواب بزرگسالان، سالمندان و کودکان به عنوان BEDLIGHT ب
  9. استفاده به عنوان نورپردازی مخفی در هتلها و اقامتگاهها برای نورپردازی کمدها بدون نیاز به سیم کشی و نصب سنسور
  10. جهت استفاده در صندوق عقب،سوپرلید،باکس و کانوپی وانت و خودروهای آفرود.برای مثال برای نوردهی  میتوان این چراغ را به سقف سوپرلید چسباند و در هنگام بازکردن چراغ اتوماتیک روشن شده و بعد از بستن درب به صورت اتومات خاموش کرد و بعد از پایان یافتن شارژ در داخل ماشین میتوانید به راحتی آن شارژ کنید.

چراغ شارژی خطی در چه رنگ نوری موجود است؟

این چراغها قابلیت تغییر رنگ نور را دارند و به راحتی میتوانید رنگ نور دلخواه و شدت نور را از روی چراغ تنظیم کنید.

نحوه شارژ چراغ به چه صورت است؟

داخل بسته بندی چراغ شارژی کابل شارژ TYPE C موجود بوده و به راحتی از طریق شارژهای موبایل استاندارد و با کیفیت میتوانید چراغ را شارژ کنید.

چرا در زمان فشار دادن کلید دستگاه روشن نمیشود؟

به علت اینکه چراغ شارژی کابینت از زمان پروسه تولید تا زمانی که به دست مصرف کننده ممکن است چند ماهی طول بکشد در زمان روشن نشدن چراغ ۲ تا ۳ ساعت آن را شارژ کنید.

چرا سنسور یا حسگر چراغ کار نمی‌کند؟

نور مخفی شارژی دارای کلید عملکرد سنسور هستند یعنی هم میتوانند دايم روشن باشند و هم میتوانند از طریق سنسور روشن و خاموش شوند.در حالت ON همیشه روشن و در حالت AUTO فقط با حضور شخص روشن میشود.

چرا در زمستان عمر باتری کاهش می‌یابد؟

به دلیل دمای پایین در زمستان، ظرفیت باتری لیتیوم به دلیل هوا سرد کاهش می‌یابد. این یک وضعیت طبیعی باتری لیتیوم است و مشکل کیفیت محصول نیست، بنابراین می‌توانید با اطمینان از آن استفاده کنید.برای بالا رفتن عمر باطری چراغ شارژی را حداقل یک ماه شارژ و از آن استفاده کنید.

 چراغ مخفی شارژی سنسوردار دارای چه مشخصاتی میباشد؟

  • امکان تنظیم بر روی حالت سنسور در شب که در این حالت فقط زمانی که نور محیط کم باشد،چراغ روشن میشود.
  • امکان تنظیم بر روی حالت سنسور در روز،در این حالت در روز و شب چراغ روشن میشود
  • امکان تنظیم بر روی حالت دائم روشن
  • امکان تغییر رنگ نور به مهتابی/آفتابی/نچرال 
  • امکان کنترل شدت نور که در حالت حداقل مدت زمان روشن شدن تا 8 ساعت قابل افزایش میباشد.
  • امکان شارژ با استفاده از درگاه تایپ C

آیا از این چراغ به عنوان چراغ اضطراری میتوان استفاده کرد؟

بله، چراغ  فوق  به صورت مگنتی و از طریق اهنربا نصب میشود و قابلیت جابجایی دارد و هنگام نبود برق، میتوانید به عنوان چراغ شارژی اضطراری در مواقع خاص استفاده کنید.

آیا باطری های چراغ شارژی قابلیت تعویض دارند؟
بله جنس باطری ها لیتیوم پلیمر بوده و قابل تعویض هستند.





نمونه های اجرا شده چراغ شارژی سنسوردار:



مشخصات فنی چراغ زیرکابینتی شارژی:
جنس بدنه: آلومینیوم + ABS
رنگ بدنه: نقره‌ای
توان مصرفی:/ 0.57 وات / 0.66 وات /
ولتاژ کاری باطری: 2.6-5 ولت
فاصله تشخیص حسگر: 0-3 متر
کلاس حفاظت: IP20
زمان شارژ: ≤4 ساعت
زمان تخلیه: ≥5 ساعت
دمای رنگ: 3000K/4000K/6000K
تعداد منابع نور:

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...