چراغهای دفنی و پارکتی

چراغ خطی دفنی نئون فلکسی

از {{model.count}}

چراغ نئون فلکسی دفنی یکی از جدیدترین محصولات در صنعت روشنایی می‌باشند، که مخصوص نورپردازی‌های مدرن بر روی زمین به صورت توکار می‌باشد، که اکثرا برای فضاهای خارجی و داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این چراغ‌ها بسیار ظریف بوده و دارای عرض 4 میلیمتر و عمق 1سانتیمتر می‌باشد. ولتاژ کاری آنها 12 ولت و در رنگ‌های آفتابی و نچرال (نورطبیعی) موجود می‌باشد. چراغ‌های نئون فلکسی دفنی از جنس سیلیکون با کیفیت بوده که به راحتی حرارت را دفع می‌کند و قابلیت برش به راحتی را دارند و قابلیت استفاده به صورت 5 یا 10 متر یک تکه را دارند.

تعداد
نوع
0
250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه

چراغ دفنی چیست؟

چراغ دفنی یکی از انواع چراغ‌هایی است که برای نورپردازی فضای خارجی از آن استفاده می‌شود. این چراغ‌، همانطور که از نام آن پیداست، کاملا زیر زمین نصب می‌شوند و تنها قسمت لامپ آن از بیرون مشخص است؛ پس برای نصب آن از قبل، باید سیم‌کشی و محل نصب را آماده کنید.

چراغ دفنی برای نورپردازی از پایین به بالا مناسب است و معمولا در فضای سبز، برای نورپردازی گیاهان و درخت‌ها و همچنین نورپردازی مسیر استفاده می‌شود. در برخی از موارد، ممکن است از چراغ دفنی برای نورپردازی نمای ساختمان نیز استفاده شود. معمولا از چراغ دفنی، پایین ستون‌های ساختمان استفاده می‌شود و نمای بسیار زیبایی را برای ساختمان ایجاد می‌کند.

چراغ‌های دفنی از دسته چراغ‌های پروژکتوری هستند که بیشتر در فضای خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این چراغ‌ها به صورت توکار داخل زمین معمولا دفن می‌شوند. استفاده از این چراغ‌ها در فضای باز و خارجی ساختمان نقش بسزایی در نورپردازی محیط شما دارد.

ویژگی‌های چراغ‌های نئون فلکسی قابل انعطاف دفنی

زیبایی و نورپردازی فضای داخل و بیرون به صورت کلی نقش بسیار مهمی در حس نشاط و آرامش افراد دارد؛ البته ناگفته نماند حس امنیت بسیاری برای افراد فراهم می‌سازد. برای مثال چراغ خطی دفنی که در مسیرها قرار می‌گیرند، جلوه‌ی خاص و زیبایی به اطراف محیط می‌بخشند. از این چراغ‌ها می‌توان داخل سنگ، چوب، پارکت، ام دی اف، کناف و... به صورت طولی یا در طرح‌های دلخواه استفاده کرد.

 چراغ‌های خطی دفنی از ویژگی‌های بسیاری برخوردار هستند که می‌توان به استحکام و مقاومت این چراغ‌ها در برابر عوامل مختلف طبیعی و غیر طبیعی، اشاره کرد. همچنین برتری این چراغ‌های خطی نسبت به چراغ‌های دیگر ضد آب بودن آنها می‌باشد، که می‌توان از این چراغ‌ها در فضاهای مرطوب همانند استخر و ... استفاده کرد.

مزایای چراغ نئون فلکسی دفنی

  1. مقاومت در برابر گرما، سرما و آب و ANTIUV
  2. قابلیت کنترل شدت نور با دیمر
  3. از دیگر مزایای چراغ‌های خطی دفنی، طول عمر و بازدهی بالا و راه اندازی با ولتاژ ایمن 12 ولت
  4. به طور معمول از این منابع نور ظریف، برای تامین روشنایی مسیرها، پیاده‌روها و حتی باغ‌ها استفاده می‌شود. همچنین این چراغ‌ها گرمای کمتری را انتشار می‌دهند، نیز مصرف انرژی کمتری دارند، که باعث کاهش خطرات احتمالی مانند آتش‌سوزی، برق گرفتگی و هزینه‌های کلی انرژی می‌شوند.
  5. نصب راحت و آسان 
  6. ضخامت مناسب چراغ‌های سیلیکونی پلکسی (عرض 4mm و عمق 10mm)

کاربرد چراغ دفنی

چراغ دفنی کاربردهای بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید در مکان‌های مختلف از این نوع چرا‌غ‌ها استفاده کنید. از جمله مهم‌ترین کاربردهای چراغ دفنی عبارتند از:

  • نورپردازی فضای سبز شهری
  • ایجاد جلوه مناسب با کمک نورپردازی
  • نورپردازی حیاط
  • نورپردازی ویلا و باغ
  • نورپردازی مسیر حرکت و پیاده‌روی
  • نورپردازی نمای ساختمان‌ها و ستون‌ها
  • نورپردازی آثار باستانی و قدیمی
  • نورپردازی اثر در نمایشگاه‌ها و گالری‌ها

قبل از خرید چراغ دفنی به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

یکی از سوالات مهمی که هنگام خرید چراغ دفنی پیش می‌آید، این است که چگونه بهترین چراغ دفنی را برای محیط انتخاب کنیم و قبل از خرید چراغ دفنی باید به چه نکاتی توجه کنیم. برای آن که بهترین چراغ دفنی را بخرید، لازم است که قبل از خرید به سوالات زیر پاسخ دهید و بر اساس آن، بهترین چراغ دفنی را انتخاب کنید.

نور محیط در زمان روشن شدن چراغ‌ها به چه اندازه است؟

یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید، میزان نور محیط در زمانی است که قرار است چراغ دفنی را روشن کنید. اگر محیط کاملا تاریک است، می‌توانید از چراغ‌های با نور کمتر استفاده کنید؛ اما اگر نورپردازی بیشتری نیاز دارید، باید از چراغ‌هایی با نور بیشتر استفاده کنید.

زاویه و جهت قرار‌گیری سوژه چگونه است؟

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید چراغ دفنی باید به آن توجه داشته باشید، زاویه قرارگیری سوژه است. با توجه به زاویه سوژه خود، می‌توانید نوع چراغ دفنی و زاویه نورپردازی آن را بهتر انتخاب کنید.

اگر برای نورپردازی گیاهان می‌خواهید، این نکته بسیار مهم است که درخت از چه گونه و فرمی است؟

نوع گیاه، اینکه گیاه برگ‌های پهن دارد یا سوزنی و … نیز می‌تواند در انتخاب چراغ دفنی و جهت نصب آن تعیین کننده باشد.

در محل نصب چراغ دفنی، آیا رفت و آمد وجود دارد؟

اگر چراغ دفنی را در محل رفت و آمد افراد نصب می‌کنید، باید از جنس‌های مقاوم‌تر استفاده کنید تا رفت آمد و راه رفتن روی چراغ دفنی باعث خرابی زود‌هنگام آن نشود.

در محل نصب چراغ دفنی، آیا امکان بارندگی و جمع شدن آب وجود دارد؟

چراغ دفنی معمولا از استاندارد IP برخوردارند؛ یعنی شما می‌توانید با خیالی آسوده چراغ دفنی را در محیط خارجی نصب کنید و آب باران و گرد و غبار باعث خرابی آن نمی‌شود؛ اما اگر امکان بارندگی زیاد یا جمع شدن آب در محل نصب چراغ دفنی به صورت زیاد وجود دارد، بهتر است که از چراغ دفنی با ولتاژ پایین استفاده کنید تا از خطرات احتمالی ناشی از برق گرفتگی، جلوگیری کنید.

  • عرض: 4 میلیمتر
  • عمق: 1 سانتیمتر
  • ولتاژ: 12 ولت
  • رنگ: آفتای و نچرال (رنگ طبیعی)
  • جنس: سیلیکون
  • نوع نصب: توکار
  • طول: 5 متر و 10 متر (یک تکه)
  • قابلیت مقاومت در برابر حرارت و رطوبت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...