چراغهای زیرکابینتی،خطی و سنسورها

سنسور کمدی دوچشمی با قابلیت نصب توکار و روکار

از {{model.count}}

سنسور درب کابینت و کمد دوتایی یا  دوچشمی یکی از انواع سنسورهای 12 ولت برای یونیت های دو درب،کمد و کابینت میباشد.این سنسور از لحاظ اقتصاد مقرون به صرفه تر از سنسورهای معمول تک چشمی کابینت و کمد میباشد.کاربرد سنسور به این صورت میباشد که با نصب سنسور درون کمد یا کابینت به محض باز شدن هر یک از دربها چراغ داخل آن از نور کم به زیاد روشن میشود(دیم) روشن میشود.

تعداد
نوع
0
480,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه

سنسور کمدی 2 چشمی اسمارت سنس قابلیت نصب به صورت توکار و روکار را دارد.این سنسور قابلیت راه اندازی با ولتاژ 12 و 24 ولت را دارد و جریان مصرفی آن حداکثر 5 آمپر بر روی ولتاژ 12 ولت میباشد،که در صورت نیاز به جریان بالاتر(تعداد چراغ بیشتر) باید از آمپلی فایر مخصوص سنسورها استفاده کنید.

برای نصب سنسور کمدی دوتایی به صورت توکار ،محل نصب را به قطر 10 میلی متر برش دهید و محصول را در محل برش قرار دهید. اما برای نصب روکار این محصول،سنسور را داخل دوپایه که همراه سنسور عرضه میشود قرار داده و آن را به روی محلی که در نظر داریم پیچ می کنیم.

 برای نصf سنسور کمد دوبل چه به صورت توکار و چه به صورت روکار این نکته را در نظر داشته باشید که حداکثر دید سنسور 5 سانتی متر میباشد و برای عملکرد بهتر،فاصله درب تا سنسور بهتر است زیر 5 سانتیمتر باشد و نکته اخر اینکه هرگز برق 220 ولت را مستقیم به سنسور وصل نکنید و در زمان نصب با استفاده از ترانسهای 12 ولت جریان و تعداد چراغها محاسبه شود.

جریان خروجی سنسور دوچشمی کمد 5 آمپر و حداکثر توان خروجی سنسور 60 وات میباشد،در صورت نیاز به جریان و توان بیشتر میتوانید از آمپلی فایر و تقویت کننده استفاده کنید.این تقویت کننده ها توانایی افزایش جریان سنسورها تا حداکثر 30 آمپر را دارا هستند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...