محصولات هوشمند

ریسه نواری ال ای دی آدرس پذیر(برنامه پذیر) آفتابی

از {{model.count}}

استریپ لایتها یا ریسه نواری برنامه پذیر نسل جدید ریسه های ال ای دی میباشند که کاربرد فراوانی در نورپردازی هوشمند و داینامیک دارنداین ریسه ها قابلیت برنامه ریزی توسط کنترلها را دارا میباشد و در دورنگ افتابی و نچرال موجود میباشد.

تعداد
نوع
0
350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه

استریپ لایت آی سی دار یا ریسه قابل برنامه ریزی:

ریسه های آدرس پذیر یا برنامه پذیر دارای ولتاژ ورودی 24 ولت میباشد.درگذشته از ریسه های RGB برنامه پذیر برای نورپردازی فضاهای داخلی و خارجی می شده است که از طریق کنترلهای هوشمند افکتهای مختلف فول کالر ایجاد میشد.

اما با ورود چراغهای لاینر و خطی استفاده از استریپهای تک رنگ آفتابی و مهتابی برنامه پذیر ترند شده و با استفاده از این ریسه ها میتوانید افکتهای خاص و جذابی  ایجاد کرد.

استریپ لایتهای آدرس پذیر کاربردهای فراوانی در نورپردازی داینامیک دارند.برای مثال نورپردازی در نما،یا به صورت خطی بر روی دیوار یا امتداد سقف،در کنار پله،و یا به عنوان ولکام لایت در لابی فضای تجاری و اداری کاربرد دارد.

ریسه آی سی دار حرکتی آبشاری دارای ولتاژ 24 ولت بوده و از چیپهای 2835 به تعداد 120 عدد در متر بهره میبرد.توان چراغ 12 وات بر متر و توانایی ایجاد 8 پیکسل را دارد.

ال ای دی نواری آدرس پذیر دارای ای سی مدل ws2812 بوده و با کنترلرهای پیکسلی راه اندازی می شود و رنگ و شدت نور هر ال ای دی قابل کنترل است.

افکتهای این ریسه از نوع ریسه برنامه پذیر، آبشاری ،ریسه روان ،ریسه حرکتی میباشد و برای ایجاد افکتهای مختلف باید از کنترلهای آدرس پذیر این ریسه ها استفاده کرد و یا سنسورهای هوشمند راه پله متصل نمود.

ریسه های برنامه پذیر کاربردهای فراوانی در نورپردازی داینامیک دارند.

برای مثال از این مدل نورپردازی به صورت دیجیتال میتوان به عنوان نورمخفی در فضاهای اداری و تجاری استفاده کرد.

و یا میتوان به عنوان نورپردازی حرکتی خطی بر روی دیوارها به عنوان مسیر راهنما که باعث جلب توجه و زیبایی فضای تجاری و اداری میشود.


یکی از جدیدترین کاربردهای ریسه های حرکتی برنامه پذیر استفاده از این مدل نورپردازی برای روشنایی هوشمند پله ها میباشد که با حرکت شخص، نئون فلکسی ادرس پذیر یا چراغ خطی ادرس پذیر شروع به نورپردازی حرکتی در امتداد پله میکند.

نورپردازی متحرک یا داینامیک لایت با استفاده از چراغهای خطی یا ریسه فلکسی سیلیکونی ادرس پذیر یکی از جدیدترین و پرکاربردترین روشهای نورپردازی نوین میباشد که در این روش نور درون چراغهای خطی به صورت آبشاری یا حرکتی  در امتداد سقف یا دیوار روشن میشوند.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...