محصولات هوشمند

پنل نوری هوشمند اسکای لایت SKYLIGHT

از {{model.count}}

در جامعه مدرن، مردم 90 درصد از زمان خود را در داخل خانه می گذرانند، اما در بسیاری از موارد، روشنایی داخل خانه کافی نیست. افراد برای مدت طولانی در یک اتاق دربسته می مانند که اثرات نامطلوبی مانند اختلال ساعت بیولوژیکی و افسردگی بر روی بدن و ذهن افراد می گذارد. پنلهای نوری ال ای دی SKYLIGHT نسل جدیدی از نورگیرهای مصنوعی هوشمند را معرفی می کند که یک آسمان آبی واقعی را شبیه سازی می کند که شبیه یک نورگیر واقعی با عمق بی نهایت است. دمای رنگ فوق‌العاده 1800K-10000K همچنین می‌تواند طلوع و غروب خورشید را شبیه‌سازی کند، تغییرات کل روز را در دمای رنگ آسمان شبیه‌سازی کند، ریتم شبانه‌روزی شما را تقویت کند و مهارت‌های شناختی و رفاه شما را افزایش دهد.

تعداد
نوع
0
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه

یکی از معضلهای مهم در خانه های کوچک و برخی اماکن کمبود نور طبیعی میباشد.که این مشکل تا حدی به کمک پنلهای جدید آسمان آبی یا اسکای لایتها برطرف میشود 

پنل "SMART Blue Skylight" با ابعاد 60x30 و 60*60 سانتی متر، با فناوری پیشرفته ال ای دی  که قادر به تقلید دقیق نور خورشید است. 

این تکنولوژی از طریق اپلیکیشن موبایل قادر به شبیه سازی نور خورشید در آسمان میباشد و میتوانید طلوع و غروب خورشید را در طول روز شبیه سازی کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...