چراغ توکار COB

چراغ توکار دارک لایت 3وات COB

از {{model.count}}

2083-3WATT

طراحی نسل جدید چراغهای چشمی سقفی توکار  دارک لایت در جهت کاهش خیرگی می باشد.چراغهای ضدخیرگی یا دارک لایت با عمق بیشتر و خیرگی کمتر باعث زیبایی فضا،کاهش آزار بینایی و موثر در بهبود خلق و خوی افراد نیز میباشد.این مدل چراغ در توان 3 وات موجود میباشد.

تعداد
نوع
0
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه

چراغ چشمی دارک لایت مدل 2083 با بهره گیری از تکنولوژی چیپست CREE دارای دو رنگ بدنه به رنگ سفید و مشکی 

 چراغ دارک لایت 2083 با توان 3وات و قطر برش 3سانت و ارتفاع چراغ 5 سانت تولید شده و عمق زیاد چراغ باعث کاهش خیرگی(ANTI GLARE) و افزایش کیفیت نور چراغ و گزینه ایده الی برای نصب در پروژه های مسکونی،تجاری،اداری و هتل ها،رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها میباشد.

یکی از کاربردهای اصلی این چراغ چشمی استفاده از آنها به عنوان چراغ های دکوراتیو می باشد که این نورپردازی بیشتر جنبه زیبایی بصری دارد و میزان نور منتشر شده اهمیت چندانی ندارد به طور مثال می توان در یک سالن پذیرایی یا در یک هتل به جای استفاده از چند لوستر کنار هم که مصرف برق بالایی نیز دارند از تعدادی چراغ چشمی دورتادور سقف استفاده کرد که نور را به صورت دکوراتیو و با شکل زیبایی در فضا منتشر می سازند همچنین با به کار بردن این چراغ ها می توان روی بخش های مختلفی از محیط که نیاز به دیده شدن دارند تاکید کرد.



دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...