دکوراتیو

پروژکتور غروب خورشید مدل SUNSET

از {{model.count}}

لامپ سانست یا پروژکتور با طرح غروب خورشید مناسب برای اتاق خواب،کافی شاپ،چراغ میز و ... و همچنین ایده جذابی برای عکاسی میباشد.این پروژکتور جذاب قابلیت کار با USB را دارد و به راحتی میتوانید زاویه پروژکتور را تغییر داده و بر روی دیوار،شخص و اشیا قرار دهید.پروژکتور  سانست دارای بدنه الومینیومی بوده و از منبع نور COB برای ایجاد نور استفاده میکند.

تعداد
نوع
0
0 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه

ساعات طلایی(Golden Time) یا بهتر است بگوییم ساعات جادویی، به ساعات اولیه پس از طلوع خورشید و چند دقیقه قبل از غروب آفتاب گفته می‌شود.در این ساعات آفتاب در نرم‌ترین حالت خود قرار دارد و به دلیل وجود لایه‌های مختلف جوی که سر راه تابش خورشید قرار دارند، رنگ نور هم متفاوت و زیبا است.

اینترنت در حال حاضر با چیزی به نام پروژکتور طرح غروب خورشید ترند شده است که عکاسی را زیر این نور بسیار جذاب میکند. در یک زمستان فوق العاده برفی و احتمال طرح یک غروب آفتاب گرم بر روی دیوارهای اتاق خواب ما را بسیار وسوسه میکند که نمیتوانیم در برابر آن مقاومت کنیم. از این گذشته ، توانایی ما در تنظیم برنامه های سفر طی همه گیری کرونا محدود است  بنابراین اگر نتوانیم از محدوده فضاهای شخصی خود فرار کنیم ، حداقل می توانیم آنها را به طور موقت به مقصدی رویایی تبدیل کنیم. همانطور که انتظار داشتید ،چراغ پرطرفدار غروب آفتاب بسیار ترند شده ، یک گجت که نوری درخشان را به منظور تقلید از غروب خورشید در زندگی واقعی ایجاد میکند و با نگاه کردن به آن شاید هورمون سروتنین در بدن شما ترشح شود.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...