چراغهای فضای باز و حیاطی مدرن

چراغ سردری مدل F603

از {{model.count}}

اگر می خواهید برای نورپردازی بالای دیوارهای باغ خود ، خانه ، کافه ، رستوران یا هتل فکری کنید،چراغهای سردری  مدل F603 می توانند مشکلات شما را حل کنند.بدنه چراغ ازا لومینوم دایکاست و قابل استفاده در فضای باز میباشد.لامپ این چراغ با سرپیچ E27 میباشد.و شما مطابق سلیقه از نور آفتابی،مهتابی و نچرال میتوانید استفاده کنید.

تعداد
نوع
0
1,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه

چراغ سردری یا چراغهای ستونی یکی از انواع چراغ های حیاطی و ساختمانی است که در محیط های بیرونی ، سردر ورودی منازل و محوطه ها نصب می شود .

اگر می خواهید برای نورپردازی بالای دیوارهای باغ خود ، خانه ، کافه ، رستوران یا هتل فکری کنیذ،چراغهای سر دری  می توانند مشکلات شما را حل کنند ،  چراغ های سر دری مدرن باعث جلوه و زیبایی فضای باز شما میشود. 

چراغ سردری معمولا روی قسمت های مسطح و ستون مانند قرار می گیرد به طور مثال اگر شما بخواهید دو طرف پلکان ورودی یک ساختمان یا دو طرف درب ورودی منزل یا ویلای خود را نورپردازی نمایید ، استفاده از چراغهای سردری مدرن را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا علاوه بر روشن کردن محیط به زیباتر شدن فضای بیرونی شما نیز کمک میکند.

چراغ سردری مدل F603 از آلومینیوم دایکاست ساخته شده و دارای بالاترین کیفیت بدنه و IP54 میباشد این چراغ  به دلیل قرار گرفتن در معرض تابش شدید آفتاب یا بارندگی باید مقاوم است و گزینه خوبی برای مناطق مرطوب و شمال ایران میباشد

چراغ های سردری معمولا اندازه ای کوتاه دارند و از دو بخش پایه و چراغ ( هد ) تشکیل شده اند که از بخش پایه برای اتصال به سطح موردنظر استفاده می شود و قسمت سر یا هد وظیفه ایجاد روشنایی و حفاظت از لامپ را به عهده دارد همچنین می تواند اشکال و مدل های مختلفی داشته باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...