چراغ های توکار

لامپ COB هالوژنی دیمردار 7 وات

از {{model.count}}

لامپ ال ای دی دیمردار

لامپ هالوژن 7 وات دیمردار COB با سرپیچ MR16 یک محصول خاص تولید شرکت بزرگ اپل می باشد و جایگزین مناسبی برای لامپ های هالوژن های قدیمی است.این لامپ قابلیت تغییر شدت نور به وسیله دیمرهای معمولی را داراست و شما به راحتی،قابلیت کم و زیاد کردن نور را دارید.لامپهای دیمیبل تنها 7 وات انرژی مصرف میکند و شدت نور حدود 600 لومن را ایجاد میکند.لامپهای هالوژن دیمرخور عمر بالاتری نسبت به لامپهای معمولی دارند و باعث صرفه جویی در مصرف برق شده و باعث فضای دراماتیک و عاشقانه در محیط خانه میشود.همچنین این لامپها قابل استفاده در خانه هوشمند میباشد.

تعداد
نوع
0
0 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه

دلایل بسیار خوبی برای نصب لامپهای هالوژن دیمرپذیر در خانه وجود دارد. وقتی چراغ ها با ظرفیت کامل کار نمی کنند ، انرژی کمتری مصرف می کنند و عمر لامپ بالاتر میرود.

لامپهای هالوژن هوشمند نسل جدید لامپهای ال ای دی میباشند و قابلیت اتصال به وای فای را دارند و کاربران می توانند از طریق گوشی هوشمند روشنایی محل کار یا فضای خانه را از راه دور کنترل کنند.

تنظیم شدت نور در خانه برای اهداف متفاوتی میتواند اتفاق بیفتد:

 حمام

کم کردن نور در اول صبح اولین چیزی است که در صبح اجازه خواهد داد که شما را روز خود را به راحتی بدون حمله نور زیاد به چشم آغاز کنید. در حمام، هنگامی که قصد دوش گرفتن دارید، با اضافه کردن لامپهای دیمیبل شما می توانید نور حمام را کم  و هنگامی که قصد اصلاح یا آرایش دارید، میتوانید نور آن را زیاد نمایید.

همچنین ، افزودن چراغهای دیمردار می تواند فضایی مانند نورشمع را ایجاد کند.

اتاق خواب

 شما به ندرت در هنگام خواب در اتاق خواب به نور شدید احتیاج دارید. به منظور نگه داشتن اتاق خواب خود برای مکانی برای استراحت ، استفاده از هالوژنهای سقفی دیمردار می تواند بدن شما را از پایان روز مطلع کند و باعث خواب راحت شود و یا در  زمان خواب فرزندتان، شما می توانید با کم کردن نور، فرزندانتان را برای خوابی راحت آماده کنید.

 آشپزخانه

شما معمولا در آشپزخانه به نور کامل نیاز دارید،اما در آشپزخانه های امروزی قسمت جزیره دارای نورپردازی جدا میباشد.با کم کردن یا زیاد کردن نور در این قسمت حس و حال جدیدی هنگام صرف نوشیدنی میتوانید تجربه کنید.


 راهروها

 کم کردن نور هالوژنها در راهروها می تواند در شب مفید باشد ، به خصوص برای خانه های کوچک. استفاده از دیمر باعث جلوگیری از تابش نورهای روشن به اتاق خواب و در عین حال ایمنی در صورت برخاستن از خواب در طول شب می شود.


اتاق نشیمن 

در هنگام دیدن فیلم روشنایی را کم کنید تا اتاق نشیمن خود را به سالن سینما تبدیل کنید.

لامپهای ال ای دی دیمر پذیر به شما امکان می دهد تا هنگام مطالعه کتاب یا لذت بردن از سرگرمی شدت نور را کم یا زیاد کنید.


چراغ های ایوان و تراس

کنترل نور ایوان با دیمر کنترل بهتری بر مصرف انرژی دارد. در صورت نیاز نور را در حداکثر قرارداده و برای حفظ امنیت در طول شب شدت نور را کم کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...