چراغهای زیرکابینتی،خطی و سنسورها

سنسور زیرکابینتی تشخیص حرکت دست

از {{model.count}}

معمولاً هنگام آشپزی، دست ها مرطوب بوده و امکان دست زدن به کلیدها جهت کنترل روشنایی وجود ندارد. استفاده از سنسورهای تشخیص حرکت، این نگرانی ها را به خوبی برطرف می نماید.نقش این سنسور علاوه بر خاموش و روشن کردن چراغهای زیرکابینتی قابلیت تنظیم شدت نور(دیمرشدن) را نیز دارند.شما با عبور دادن دست در فاصله حدود 30 سانتیمتری از سطح سنسور یا چراغ زیرکابینتی چراغها را روشن و با نگه داشتن دست در همان نقطه میتوانید شدت نور را کنترل کنید.سنسور مادون قرمز با حرکت دست ،روشنایی مورد نظر را خاموش و روشن میکند.سنسور زیرکابینتی حرکتی با ولتاژ 12 ولت کارمیکند و قابلیت نصب بر روی همه نوع چراغها با ولتاژ 12 ولت،با توان 60 وات  را دارد.از این محصول می توان در کنترل روشنایی میزهای آرایش به کمک چراغهای خطی استفاده کرد.این سنسور قابل نصب بر روی چراغ و همچنین قابل نصب بر روی بدنه کابینت برای کنترل چندین چراغ را دارد.

تعداد
نوع
0
385,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه

سنسور تشخیص حرکت دست  و توانایی تشخیص حرکت دست تا برد 5 سانتی متری را دارد. به این ترتیب تنها حرکت دست شما در زیر سنسور کافیست تا چراغهای متصل به سنسور روشن یا خاموش شوند و با نگه داشتن دست خود در زیر سنسور امکان کم و زیاد کردن شدت نور را خواهید داشت.

سنسور حرکت دست یا HAND WAVE با سایز 12 میلیمتر قطر و 12 میلیمتر ارتفاع از نوع سنسور های بسیار کوچک و ظریف  میباشد که به صورت توکار و روکار قابل نصب میباشد.

جریان خروجی سنسور تشخیص حرکت دست،5 آمپر و حداکثر توان خروجی سنسور 60 وات میباشد،در صورت نیاز به جریان و توان بیشتر میتوانید از آمپلی فایر و تقویت کننده استفاده کنید.این تقویت کننده ها توانایی افزایش جریان سنسورها تا حداکثر 30 آمپر را دارا هستند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...